יש משהו מיוחד באישה שמצפה לילד… משהו רך במבט, במראה ובתנועות.

זו תקופה מרגשת ונפלאה, מלאה מחשבות, רגשות  וחששות, כל אחת  עוברת חוויה אישית ומיוחדת!

צילומי הריון הם חלק מהחוויה,  כי  ישנו הרצון  גדול ללכוד ולשמר את הרגעים המרגשים של ציפיה לאוצר הכי גדול שלך!צילומי הריון עושים בין השבוע 28-33 , כאשר רואים את הבטן היפה אך היא עדיין לא גדולה מדי.
באם תרצי צילום טבעי בביתך, בסגנון דוקומנטרי או לייף סטייל, בסטודיו או בטבע היפה תקבלי תמונות מלאות אורוקסם, תמונות שמדגישות את היופי ונשיות שלך בצורה
הטובה ביותר!

אז איך זה עובד:

בשיחה טלפונית תספרי לי קצת על עצמך, מה את  אוהבת ועל איזה סגנון צילומים את חולמת וביחד נחליט על אופי הצילום המתאים ביותר עבורך- זה יכול להיות ביתך הנוח, סטודיו שלי באשקלון או טבע הקסום.

ניפגש בלוקיישן שתבחרי- חורשה או יער, חוף הים, בית, פארק וכו'

הצילומים נמשכים בין שעה וחצי לשעתיים ומתקיימים בדרך כלל בשעות אחר הצהריים  כאשר האור הכי יפה ומתקבלות תמונות מלאות בקסם! כמובן אפשר לצרף גם את בן זוגך, ילדים אם יש או חיית מחמד!

♥ תמיד מביאה איתי המון שמלות מיוחדות בכל מני צבעים, זרי ראש וכתרים, אביזרים מיוחדים ושאלים, כדי שתרגישי כמו נסיכה אמיתית!

אחרי הצילומים אני בוחרת את התמונות  הטובות והמוצלחות ביותר ( מתקבלות בין 50 ל 70 תמונות ) ועורכת את כולן בקפידה!

 את התמונות תקבלי בגלריה אינטרנטית אישית, מדהימה ומיוחדת ממנה תוכלי להוריד את כל התמונות למחשב שלך, לשתף משם ולהזמין משפחה וחברים לצפות בתמונות!

 אם תרצי אוכל לעצב בשבילך אלבום פוטובוק מיוחד במינו, כדי לשמר את הזיכרון של ההריונך לדורות קדימה! כמעצבת גרפית אני מומחית לעיצוב אלבומים, אין אצלי שבלונות, אני מעצבת כל אלבום בהתאמה אישית ומשקיעה בו המון אהבה!

♥♥♥ לא יימסר חומר גלם מצילומים! ♥♥♥

 בחבילת פרימיום פלוס ניתן להחליף את צילומי ניובורן לצילומי אירוע ברית 

מומלץ לקבוע צילומים כשבועיים/שלושה לפני מועד צילום הרצוי  •  זמן העבודה כ14 ימי עבודה מתאריך הצילום  •  אני מצלמת באזור הדרום(עד באר שבע), המרכז (עד הרצליה) ואזור השפלה  • תוספת תשלום עבור מקום מרוחק תגבה בהתאם לעלויות נסיעה  •  על מנת לשריין את מועד הצילום תשולם מקדמה  •   יתרת התשלום יבוצע ביום הצילומים מיד לאחר סיומם •  ניתן לבטל צילומים עד שלושה ימים לפני המועד שנקבע. צילומים שיתבטלו בתווך של 48  שעות לפני מועד שנקבע לא תוחזר המקדמה  •  ט.ל.ח. 

עכשיו נשאר רק לשריין תאריך צילום! 

מוזמנת להתקשר אלי לטל': 054-4880617

אשמח לשוחח איתך !

Facebook Comments