תיעוד אומנותי של הרגעים המרגשים שלכם- הרגעים שבהם תזכרו שוב ושוב כאשר תתבוננו בתמונות המיוחדות .
כשאני מצלמת אירוע, חשוב לי לתפוס בעדשת המצלמה את הרגש שלכם, את האווירה המיוחדת, את מצב הרוח של האורחים ואת האנרגיה הנפלאה! כשתתבוננו בתמונות כעבור כמה שנים – תוכלו לחיות שוב את הרגע.

אני מצלמת אירועים קטנים, בריתות וימי הולדת, מסיבות רווקות וערבי מקווה, אירועי בוטיק מיוחדים ואירועי צהריים. אני מומחית בלהתבונן ולקלוט את האווירה המיוחדת ואת הרגעים הקטנים המלאים באושר ושמחה. את הרגעים האלה אני אוהבת ללכוד ולשמר- כך שגם לאחר שנים רבות תוכלו להתרגש מהם שוב!

אז איך זה עובד?

בזמן האירוע  אתבונן בכם, באורחים שלכם ואתעד בדרך שלי את ההתרגשות, השמחה, האינטרקציה והרגעים המיוחדים שלכם

כמובן  נצלם אתכם יחד, עם המשפחה והחברים ואהיה לרשותכם במשך כל האירוע.

אחרי הצילומים אני בוחרת את התמונות הטובות והמוצלחות ביותר, התמונות שמספרות את הסיפור של האירוע שלכם בצורה הכי יפה ומיוחדת ( מתקבלות בין 150 ל 200 תמונות ) ועורכת את כולן בקפידה!

אני מאמינה במורשת משפחתית וחושבת שאת התמונות צריך להחזיק בידיים ולהרגיש. האלבום המשפחתי שמונח בכבוד בסלון ונגיש תמיד לאורחים ולילדים עוזר לשמר את המורשת הזאת, לכן תמיד אשמח לעצב אלבום מיוחד עבורכם!

♥♥♥ הצילום הוא במצלמה אחת, צילומי סטילס בלבד. ♥♥♥

♥♥♥ לא יימסר חומר גלם מצילומים! ♥♥♥

מומלץ לקבוע צילומים כשבועיים/שלושה לפני מועד צילום הרצוי  •  זמן העבודה כ14 ימי עבודה מתאריך הצילום  •  אני מצלמת באזור הדרום(עד באר שבע), המרכז (עד הרצליה) ואזור השפלה  • תוספת תשלום עבור מקום מרוחק תגבה בהתאם לעלויות נסיעה  •  על מנת לשריין את מועד הצילום תשולם מקדמה  •   יתרת התשלום יבוצע ביום הצילומים מיד לאחר סיומם •  ניתן לבטל צילומים עד שלושה ימים לפני המועד שנקבע. צילומים שיתבטלו בתווך של 48  שעות לפני מועד שנקבע לא תוחזר המקדמה  •  ט.ל.ח. 

 עכשיו נשאר רק לשריין תאריך צילום! 

מוזמנת להתקשר אלי

לטל': 054-4880617

אשמח לשוחח איתכם  על האירוע המרגש שלכם!!

Facebook Comments