כל בעלת העסק בשלב מסוים חושבת לעשות צילום תדמית ואווירה לעסק שלה. במיוחד אם העסק חדש, אבל לא רק! בעיניי צילומי תדמית טובים הם כאלה שמשקפים את בעלת העסק, את האופי שלה ושל העסק שהיא מנהלת . צילומי תדמית הם מכלול של כמה דברים- גם פורוטרט אישי וגם עסקי, צילומי תהליכי עבודה וגם צילומי אווירה ויצירת בנק תמונות אישי.

אם את רוצה צילומי תדמית שישקפו אותך ואת העסק שלך הגעת למקום הנכון!

אני מתמחה בצילומי תדמית לנשים, אבל גם גברים מוזמנים באהבה!

אז איך זה עובד?

 חשוב לי להראות את האישה שעומדת מאחורי העסק- את האופי והאנרגיה שלה ושל העסק לכן אני תמיד מגיעה לעסק עצמו- סטודיו, משרד, קליניקה, סדנה, הרצאה או בית

הצילומים נמשכים בין שעה וחצי לשלוש בהתאם לחבילה שתבחרי, בדרך כלל בשעות הבוקר.

בזמן שיש לנו נספיק לצלם פורטרטים אישיים ועסקיים בפנים ובחוץ, להחליף סטים של בגדים, לתעד תהליך עבודה מול לקוח אם צריך( אפשר להזמין למטרה הזאת חברה או שכנה למשל), נצלם תמונות אווירה יפות וגם ניצור בנק תמונות אישי שישמש אותך למטרות שונות!

את סגנון הצילומים נקבע לפי האופי שלך של העסק- כל אישה בסגנון שמתאים לה!

אחרי הצילומים אני בוחרת את התמונות  הטובות והמוצלחות ביותר ( מתקבלות בין 15ל 100 תמונות תלוי בחבילה ) ועורכת את כולן בקפידה!

 את התמונות אני מעלה לגלריה אינטרנטית אישית להורדה ישירה למחשב.

 ניתן להוסיף מיתוג אישי ועיצובים גרפים שונים( קאבר לעמוד העסקי, עיצוב מצגת, פוסטר וכו) בתוספת תשלום

♥♥♥ לא יימסר חומר גלם מצילומים! ♥♥♥

מומלץ לקבוע צילומים כשבועיים/שלושה לפני מועד צילום הרצוי  •  זמן העבודה כ14 ימי עבודה מתאריך הצילום  •  אני מצלמת באזור הדרום(עד באר שבע), המרכז (עד הרצליה) ואזור השפלה  • תוספת תשלום עבור מקום מרוחק תגבה בהתאם לעלויות נסיעה  •  על מנת לשריין את מועד הצילום תשולם מקדמה  •   יתרת התשלום יבוצע ביום הצילומים מיד לאחר סיומם •  ניתן לבטל צילומים עד שלושה ימים לפני המועד שנקבע. צילומים שיתבטלו בתווך של 48  שעות לפני מועד שנקבע לא תוחזר המקדמה  •  ט.ל.ח. 

 עכשיו נשאר רק לשריין תאריך צילום! 

מוזמנת להתקשר אלי

לטל': 054-4880617

אשמח לשוחח איתך על העסק הנפלא שלך!!

Facebook Comments