יום מרוכז של צילומי תדמית

פעם בחודש אני עורכת יום מרוכז של צילומי תדמית לנשים. בשיתוף המאפרת מדהימה יוליה יאמפולסקי שאחראית על האיפור המושלם של כל אחת ואחת, מדויק לצילומי תדמית. ליוליה יש את היכולת הנפלאה להדגיש את היופי המיוחד שיש בכל אישה.

איפה זה קורה?

המיקום משתנה בכל פעם- אנחנו מתארחות בבתים נעימים, מרווחים ומוארים באזור הדרום. מארחת מקבלת הטבה ייחודית בצילומי תדמית. אם יש לך בית מתאים ואת מעוניינת לארח מוזמנת לפנות אלי בטל: 054-4880617

מה כולל יום כזה?

איפור מקצועי , חצי שעה צילום- צילומי סטודיו וצילומי אווירה, כל אחת בהתאם לסוג העיסוק. מקבלים כ15 תמונות ערוכות ומושלמות.

אפשר להחליף באמצע מערכות לבוש. הרבה פעמים הבנות משתפות פעולה בינהן ומשמשות כ"דוגמניות" אחת לשניה לצילומי אווירה של עבודה מול לקוחות.

הצילומים מתנהלים האווירה נעימה ורגועה, אשר עוזרת לנשים להשתחרר, להרגיש בנוח מול מצלמה ולהיות בטוחות בעצמן! אני תמיד שמחה לעזור ולהדריך את המצולמות לעמוד ולשבת נכון מול מצלמה, בהתאם למבנה גוף כדי שהתמונות יצאו יפות ומחמיאות!

למי זה מתאים?

צילומי תדמית ביום מרוכז מתאימים למי שצריכה כמה תמונות לפרופיל אישי או עסקי, תמונות רשמיות לאתר וכו.

מי שצריכה הרבה תמונות, שמספרות את הסיפור של העסק מומלץ לעשות צילומים פרטניים שנמשכים בין שעה וחצי לשלוש שעות. את הפרטים אפשר לקבל פה

מה ההשקעה?

השתתפות ביום צילומי תדמית מרוכז היא בהשקעה של 650 ש"'ח למצולמת.

לעתים מצטרפת סטייליסטית ואז ניתן לקבל את שרותיה בתוספת של 100 ש"ח.( השרות כולל יעוץ מקדים וגם הכוונה בזמן הצילום)

מתי היום הקרוב?

ניתן להתעדכן לגבי התאריכים בדף הפייסבוק של הסטודיו https://www.facebook.com/jennypeperman/

 

אפשר להתרשם מצילומי תדמית ואווירה נוספים  ממש פה

 

כתיבת תגובה

Your email address will not be published.

clear formPost comment